Personliga frågor om mig

Med tanke på att jag har en del läsare så tänkte jag skriva några personliga frågor om mig så ni helt enkelt får lära känna mig bättre. Hoppas att ni gillar detta inlägg. Kram.❤️

Är du en person som är öppen som kan prata om det mesta eller är du en person som helst inte öppnar dig? 

Jag är nog en person som inte alls är så öppen utan när jag väl är det så litar jag på den personen till 100%. Vilket inte är så jätte vanligt fast däremot så lyssnar jag oftast på andra som öppnar sig till mig. 

Är du en person som pratar eller lyssnar? 

Som jag skrev här ovanför så är jag en som lyssnar väldigt mycket och folk får tydligen fort förtroende på mig så jag får ofta höra en hel del. Ibland känns det hur konstig helst om det är någon helt ny person men är det en vän eller bekant alltså någon jag känner så känns det lite mer normalt. Vet själv om att jag har hört mycket som inte andra ska veta men har inte sagt något alls förutom till min bästis då jag vet att det stannar mellan oss.

Hur är du när du har känslor för någon?

Min bästis vet nog först av alla och sen andra som jag faktiskt öppnar mig mot. Fast jag brukar undra om den personen märker något när jag väl har känslor. Men jag vill oftast veta om den person mår bra då jag bryr mig om den men är lik med alla mina vänner.

Vilka är dina närmaste vänner och varför tror du att just dom är dina närmaste?

Tess är såklart min närmsta vän eller ja bästis och som en syster, men jag vet att det är så helt enkelt då vi kommer överens väldigt bra och vi är väldigt lika. Förutom Tess så har jag några nära vänner från stallet skulle jag nog säga. Men även några äldre vänner från mina gamla skolor då jag har gått på 4 skolor.

Vad tycker du är bäst med dig själv?

Jag skulle nog säga att även om det går mycket falska och onödigt skit prat om mig på byn så bryr jag mig egentligen inte. Utan tycker synd om dom som faktiskt inte vågar prata med mig om det är något dom undrar över eller något sånt. Visst det kan göra mig upprörd över all skit prat och särbehandling dom har där jag bor vilket är det värsta jag vet. Men annars så kan jag nog säga att jag är pålitlig och omtänksam också.

Hur tror du någon skulle uppfatta dig om någon bodde med dig?

Att jag är väldigt komplicerad då jag är både pedantiskt men även lite stökig (även om jag snart ska fylla 30🤭) och vill gärna vara själv ibland. Då jag oftast tycker det blir jobbigt med folk dygnet runt. Fast det beror nog på vem det är och hur väl vi kommer överens. Och så länge jag får ha min frihet samt att vara självständig så mår jag som bäst. Är uppvuxen med att vara självständig. 

 


Kommentarer som är kränkande anmäls och publiceras inte, ipnummer sparas och blockeras omedelbart. Du måste fylla i mailadressen och våga stå för vem du är. Ingen mailadress inget svar.
Glöm inte att ”BE GOOD” mot varandra så kanske världen kan bli en lite bättre plats. ❤️

Kommentera här: