På börjat lite diy

En dag till som jag inte har orkat bloggat någonting men tänkte att jag ska berätta lite vad som händer här. Har på börjat ett diy som ska vara till sadelkammaren. Det som jag måste kolla efter är en tjockare och bredare plank så man kan sitta på. Men även en som är lite tjock rund som jag ska göra egna sadelhängare av. 

(null)

(null)

Annars så är jag helt okej och står i hela tiden. Mycket att göra men jag älskar det. Väljer alltid att laga maten på vedspisen än via den vanliga spisen som går på el. Inte för att jag är snål utan för att jag ändå ska elda för värme och varmvatten. Men även för att maten blir så mycket godare tycker jag iallafall. 

(null)

Jin har även blivit 5 månader så i oktober efter den 17 så ska hon få bli kastrerad och kunna vara ute lite mer. Då vi just nu går ut och har henne kopplad.   (null)


Kommentarer som är kränkande anmäls och publiceras inte, ipnummer sparas och blockeras omedelbart. Du måste fylla i mailadressen och våga stå för vem du är. Ingen mailadress inget svar.
Glöm inte att ”BE GOOD” mot varandra så kanske världen kan bli en lite bättre plats. ❤️

Kommentera här: