Mitt barndoms hem

22 juni 2005 flyttade jag och min pappa ut till torpet som vi hade köpt 2000, men bodde i så ofta vi kunde. Jag har sen flyttat runt lite men har alltid haft kvar adressen till torpet men 2014 eller 2015 så ändrade jag den till ett annat hus som min pappa äger. Och haft semester adress på torpet. Han bor nu i sitt andra hus och jag bor på torpet. Så något avtal finns inte då det är min pappa och logiskt sett så är det bara normalt att betala för elen då det är bara det som kostar för mig. Då jag inte äger det även om jag skulle vilja.

Och när jag pratar med han så låter det som att han förväntar sig att jag ska fixa men som jag skrev i tidigare inlägg, så känns det dumt att lägga ut pengar för att fixa något som kanske inte ens kommer bli mitt. Även om det är mitt barndoms hem. Får se vad som händer när det blir lugnt omkring honom vad som kommer att ske. Hoppas bara på att det blir i år då det är lite tröttsamt med allt som blir utdraget.

 
Kommentarer som är kränkande anmäls och publiceras inte, ipnummer sparas och blockeras omedelbart. Du måste fylla i mailadressen och våga stå för vem du är. Ingen mailadress inget svar.
Glöm inte att ”BE GOOD” mot varandra så kanske världen kan bli en lite bättre plats. ❤️

Kommentera här: