Finns alltid något att göra

 

Jag har använt min tid från bloggen att rensa ute i stallet/ladugården och kollat ut lite träd som ska fällas. Har fått en som ska hjälpa mig att såga ner dom och dra träna till logen, så jag kan klyva dom där och trava upp dom. Även fixat lite i biblioteket och fixat fram en liten hörna där jag ska använda som kontorsdel. Får se när jag har råd med en begagnad iMac stationär data att ha där. Men även ett bättre bord men det är inte jätte bråttom utan det får ta den tid det tar.

Ska även leta efter bord/byrå som inte är så hög eller jätte bred att använda inne i sadelkammaren. Här är det fullt upp hela tiden och ibland har jag såna dagar när jag inte orkar göra något utom att elda, fixa mat till mig samt Jin och se på Netflix. Händer inte ofta men då det händer så är det precis så. När jag hade Ysatis hemma så satt jag oftast under ett träd medan hon betade runt omkring bredvid mig och pratade med henne.
 
Kommentarer som är kränkande anmäls och publiceras inte, ipnummer sparas och blockeras omedelbart. Du måste fylla i mailadressen och våga stå för vem du är. Ingen mailadress inget svar.
Glöm inte att ”BE GOOD” mot varandra så kanske världen kan bli en lite bättre plats. ❤️

Kommentera här: