En diy klar och födelsedags feeling?

Har äntligen fått klart bänken och jag älskar den verkligen. Rejäl och stadig, plus man kan sitta på den utan problem.

(null)

(null)

Hittade även tvättmaskinen jag har använt till schabrak även och täckena här hemma. Kanske få använda den till mina egna kläder snart. 😅🤔
(null)

På började även att göra box väggen lite tjockare till andra boxen men resten av tiden så har jag plockat och sortera. Är ganska less men det är ett måste och det finns för mycket av sånt. Ska även flytta vedklyven dit den ska och senare på börja rensa i stora porten. 

(null)

Har hittat delen till sadelhängarna men inte beställt än utan ska ta det viktigaste först just nu.

(null)

Längtar inte alls tills jag fyller år då jag ska till tandläkaren och förväntar mig inte jätte mycket besök heller. Fast det är alltid kul med besök. Så länge jag eller dom som kommer är frisk. Vill inte föra vidare något med tanke på Coron tiderna.

Kommentarer som är kränkande anmäls och publiceras inte, ipnummer sparas och blockeras omedelbart. Du måste fylla i mailadressen och våga stå för vem du är. Ingen mailadress inget svar.
Glöm inte att ”BE GOOD” mot varandra så kanske världen kan bli en lite bättre plats. ❤️

Kommentera här: