Snart så

Jag vet inte hur många dagar som jag har fixat med ved men en hel vecka minst. Men första omgången är klar och nu är det bara dom två träden som vi tog ner i helgen. Fast idag så kände jag att det var dags att ta en ledig dag då jag inte vill bli så slut att jag bara ligger kvar i sängen en hel dag. Och det är så otroligt skönt att ta en dag off från allt. Har tittat på film, eldat och bara tagit det lugnt bland annat. När det kommer till stallet så har jag blivit klar med foderhörnan och ska kolla efter en borr till en vägg i sadelkammaren så är den helt klar med. Boxarna är klar och nu blir det att rensa, hitta någon som vill köpa inredning till kobåsar. Och sen fixa en ny ingång samt bredda ena dörren lite mer till våren.

Älskar att fixa på där ute men har kommit på en del hur man kan göra med det oinredda rummet uppe och vart toan kan vara. Kollar även på olika trappor för att komma på ett ungefär då den ska isåfall flyttas. Så antingen spiraltrappa eller en hörn spiraltrappa, lutar lite mot en hörn spiraltrappa. Men får ta den som är billigast fast först blir att se till att det inte är så kallt vid golvet där. Fast det blir inte nu när det är så kallt ute.

 
 
Kommentarer som är kränkande anmäls och publiceras inte, ipnummer sparas och blockeras omedelbart. Du måste fylla i mailadressen och våga stå för vem du är. Ingen mailadress inget svar.
Glöm inte att ”BE GOOD” mot varandra så kanske världen kan bli en lite bättre plats. ❤️

Kommentera här: