30 års dag

Vilken dag det var igår tandläkare besök för årlig koll och födelsedags firande hemma hos mig. Jag blev 30 år igår och jag känner mig inte alls som 30 utan mycket yngre plus att jag inte tycker att jag ser ut som det heller alltså äldre. Men kanske enligt vissa ser jag ut att vara 30 men av en del andra så ser jag yngre ut. Jag hade inga hål alls och skött tänderna bra vilket är tur då jag har tandläkare skräck. Hade lugnt hittat på andra saker att börja födelsedagen på. Det kom väldigt många för att fira mig igår ville jag inte hade räknat med. Som min faster med familj, farbror med familj samt barnbarn bara två som fattades, sommargrannarna, grannarna som jag även är släkt med och en av farmors systrar kom förbi. Hade bara räknat med faster och hennes familj men då det vart så mycket tårta så kände jag att även sommargrannarna kunde komma, då dom oftast inte har så mycket besök. Pappa kom inte igår så jag får se om han kommer förbi idag något. Min kompis och några från hennes familj lät det som skulle komma idag. Vilket är kul, då hon även har varit som en bonus mamma till mig när farmor vart bara farmor för mig. 

Jin tyckte det var otroligt mycket folk och gömde sig ofta men var väldigt nyfiken på min kusins lilla dotter på 7 månader, men när hon försökte prata så vart Jin rädd tråkigt nog. Tror hon gärna hade hälsat på henne om det varit lugnt. Så idag är Jin väldigt trött av sig.

Kommentarer som är kränkande anmäls och publiceras inte, ipnummer sparas och blockeras omedelbart. Du måste fylla i mailadressen och våga stå för vem du är. Ingen mailadress inget svar.
Glöm inte att ”BE GOOD” mot varandra så kanske världen kan bli en lite bättre plats. ❤️

Kommentera här: