Spontan köpte en häst tavla

Igår var jag borta hela dagen och var något jag verkligen behövde göra då jag oftast är hemma. Var riktigt slutkörd när jag kom hem igår kväll men lyckades skriva ett blogg inlägg, vilket var ett tag sen sist. Farmor hade hand om Jin igår och eldade här hemma, fick höra att Jin hade varit tyst hela tiden men kurrat efter ett tag. När jag kom hem så pratade hon hela tiden precis som det brukar vara. 

Är det fortfarande inne att visa vad man har köpt? Nåja jag ska visa det iallafall av det jag kan, men det jag inte kan ska jag berätta nu vad det var det första var ljusslinga på 32 meter som sitter uppe ute på bron, en kontakt till taklampan i biblioteket/kontoret, vägghängare till tv i sovrummet och en lampfot som jag har gjort om lite.

 

Kunde inte låta bli att köpa en tavla på dollar som det är en häst på så otroligt snygg. Älskar den verkligen och var inget planerat köp alls. Och en hylla med en spegel på vilket var ett planerat köp. Samt kattgodis för Jin då hon bara vill ha kattgodiset där ifrån, tro mig jag har testat att köpa på ICA av det dom har men hon vill bums ha det från Dollar store.

Kommentarer som är kränkande anmäls och publiceras inte, ipnummer sparas och blockeras omedelbart. Du måste fylla i mailadressen och våga stå för vem du är. Ingen mailadress inget svar.
Glöm inte att ”BE GOOD” mot varandra så kanske världen kan bli en lite bättre plats. ❤️

Kommentera här: