Lite fundering om corona

När det kommer till restriktionerna angående Corona så kan jag med gott samvete säga att jag följer dom. Hade med mig munskydd och egen handsprit när jag åkte till Sundsvall, Strömsund och Östersund. Då jag tycker det är viktigt att minska smittspridningen så mycket som det bara går. Helst då jag själv har dåligt immunförsvar och har ingen som helst lust att få Corona men såg väldigt få stycken i Östersund som hade munskydd men ingen alls när jag var i Sundsvall och Strömsund. Vilket får mig att haja till ganska mycket och undrar hur dom personerna resonerar samt tänker. Hade varit intressant att höra.

Är annars hemma jämt och håller avstånd när jag ska rida med Tina i byn eller om någon kommer hit.

Hur gör du? Vad är dina tankar och funderingar angående corona?

1 Christer:

skriven

Vi håller oss hemma, handla på kvällen, studera hemifrån mm

Svar: Förnuftigt och helt klart värd det i längden 😊
pernillasandstrm.blogg.se

Kommentarer som är kränkande anmäls och publiceras inte, ipnummer sparas och blockeras omedelbart. Du måste fylla i mailadressen och våga stå för vem du är. Ingen mailadress inget svar.
Glöm inte att ”BE GOOD” mot varandra så kanske världen kan bli en lite bättre plats. ❤️

Kommentera här: