Ett livstecken

Jag har på börjat flera gånger ett nytt inlägg hela tiden och tagit bort det jag har skrivit då jag inte blivit nöjd alls. Då jag verkligen vill att allt ska vara perfekt men lyckas inte fullt ut ibland, så det brukar bli ganska mycket om lite olika saker varje gång i ett inlägg.

Men jag ska absolut försöka bättra mig och skriva mer igen problemet just nu är att jag är ganska trött hela tiden, men ska verkligen jobba på det.

Får nu även hjälp av arbetsförmedlingen när det kommer till att söka efter jobb vilket jag uppskattar verkligen, helst med mitt trötta huvud efter att jag gick in i väggen förra våren och känns än. Har några förslag till den som ska hjälpa mig och så får vi se vad som händer då jag verkligen vill börja jobba igen även om det skulle vara halvtid eller vikariat. Allt är som sagt välkommet och det jag inte kan så blir det bara att lära sig.

Annars så är det bara bra med mig spenderar min mesta tid här hemma med att fixa ute och pyssla på. Men även rida ut med en av dom som har islandshästar här i byn, vilket är riktigt mysigt. Skulle vilja ha en foderhäst och en egen men det får bli när pengarna finns för det, så en hel del sparande igen för min del. Men det har jag fått gjort på alla mina andra hästar så det är ingen riktigt skillnad egentligen.

Lilla Jin mår också prima och är super noga på vad för godis hon får, då vissa sorter äter hon bara en dag och sen aldrig mer igen. Men torkat kött är det som går hem jämt för lilla fröken och hon är verkligen mitt allt. 

Vi trivs verkligen här hemma i mitt barndoms hem och det känns så skönt att veta att här bor jag igen.

 
Kommentarer som är kränkande anmäls och publiceras inte, ipnummer sparas och blockeras omedelbart. Du måste fylla i mailadressen och våga stå för vem du är. Ingen mailadress inget svar.
Glöm inte att ”BE GOOD” mot varandra så kanske världen kan bli en lite bättre plats. ❤️

Kommentera här: