Mys dag borta i Sollefteå

Igår blev det en utflykt samt mys dag med min vän/bonus mamma och hennes dotter. Vi gick på MM i Sollefteå och jag köpte en del till huset som behövdes. Men även lite andra saker som jag saknade plus så vart det lite annat som åkte med ner. Inte mycket alls egentligen då jag hoppas på kunna åka någon annans stans på våren och handla loss. Så nu blir det betala det som behövs det vill säga räkningar och mat så resten åker på sparande. Visst så sparar jag nu med och gjort sen jag flyttade hit men har fått bättre med pengar nu via försäkringskassan än via a-kassan som jag hade förr. Blev en sväng på JYSK också då farmor behövde en slinga för flaskor och det hade dom där vilket var underbart, då MM inte hade sånt.

 

Blev lunch på Mango Matcafé vilket var helt ok pris på maten medans colan va ganska dyr att köpa. Jag och bonus mammas dotter tog sushi, jag tog 18 bitar och hon 16 bitar. Kan säga att jag va lite små hungrig efteråt med då det var så otroligt gott. Medan bonus mamma tog en hälsotallrik, som hon tyckte var god. Blev även en sväng på Åhléns och Kappahl men dom handlade bara på Åhléns. Jag hittade inget alls som jag kände att det ska jag köpa när det kom till dom två ställena. 

Och så klart så hade vi ansiktsmask på oss hela tiden förutom när vi åt.

 
 
 
 
Kommentarer som är kränkande anmäls och publiceras inte, ipnummer sparas och blockeras omedelbart. Du måste fylla i mailadressen och våga stå för vem du är. Ingen mailadress inget svar.
Glöm inte att ”BE GOOD” mot varandra så kanske världen kan bli en lite bättre plats. ❤️

Kommentera här: