Julen 2020

Jag hoppas att du som läser har haft en bra julafton. Medan jag var lite över allt känns det som, först kom pappa hem till mig med en julklapp (vart chockad då det var länge sen det hände), åkte sen till min faster och var där ett bra tag med en massa prat efter det vart det en snabbis till farmor samt farfar som skulle till faster samt att jag skulle till min bonus mamma. Fast en så kallad snabbis hos faror då jag lovade att åka förbi och hälsa på henne innan det blev bonus mamma. Så mycket åkande blev det men jag måste säga att jag ändå hade en relativt bra jul ändå. Fick mysa med fasters familjs hundvalp Kira och en kompis till dom kom med sin hundvalp så det var två valpar som lekte runt i snön som två yrväder. Vilket alltid är så otroligt roligt att se på då dom är så lekfulla och så otroligt lyckliga. Älskar att kolla på Jin när hon leker och även leker med en, då vet man att hon är nöjd med livet. 

Eldade i öppna spisen på morgonen och lyssnade på sprakandet i tystnaden. Perfekt sätt att vakna på om det inte var så att jag somnade om bara av ljudet. Så jag och Jin sov ett tag till helt enkelt.

Kollade även på film fyra av Star Wars som min äldsta kusin Johnny älskade att se på, så till minne av han blev det fjärde filmen ikväll. Kommer att ta tid innan jag har sett alla Star Wars filmerna. Men har sett dom äldsta av dom så får nog kolla på dom som är nyare utom en som jag såg på bio med min faster och hennes familj.

 
Jag och bonus mamma.
Jul middagen hos bonus mamma. ☺️
En julstjärna jag fått av min fasters dotter. 💞
Mys med Jin ikväll med. 
Kommentarer som är kränkande anmäls och publiceras inte, ipnummer sparas och blockeras omedelbart. Du måste fylla i mailadressen och våga stå för vem du är. Ingen mailadress inget svar.
Glöm inte att ”BE GOOD” mot varandra så kanske världen kan bli en lite bättre plats. ❤️

Kommentera här: