Jul fint

7 december, tänka sig att tiden har gått så fort ändå. Helt otroligt, jag som alltid tycker att det går så sakta men i år verkar det har gått så otroligt fort. Iallafall så fort jag flyttade ut hit i april så har tiden gått väldigt fort. Och dom senaste dagarna så har det varit så mörkt dygnet runt att vissa dagar så vaknar jag sent bara för att jag tror det är tidig morgon och inte dags att kliva upp än. Hatar det verkligen, så jag hoppas på att det börjar bli mer ljusare igen. Idag åkte även orgeln till Tina som jag brukar rida hos här i byn. Så mysigt att den förblir i byn då den alltid har varit här, vad jag vet.

Har ingen riktig julkänsla än men jag har pyntat klart inne och ute redan, så nu får jag vänta lite tills det är dags att ta in julgranen. Vilket jag är van vid dagen innan julafton men får se om jag kan hålla mig så länge. Gillar verkligen att pynta julgranen och har alltid haft en levande gran då jag är emot plastgranar. Så tycker synd om dom som är allergisk mot levande gran, då det luktar så otroligt gott.

 
Kommentarer som är kränkande anmäls och publiceras inte, ipnummer sparas och blockeras omedelbart. Du måste fylla i mailadressen och våga stå för vem du är. Ingen mailadress inget svar.
Glöm inte att ”BE GOOD” mot varandra så kanske världen kan bli en lite bättre plats. ❤️

Kommentera här: